نحوه تعمیر مرسدس بنز 722 گیربکس
نوشته شده توسط : dave

این مقاله راهنمای نحوه تعمیر مشکل انتقال بنز 722 برای تنظیم آن را به شما نشان می دهد. 

مرسدس بنز EPC

1. اهرم میانی شماره 2 و اهرم دندانه دار شماره 3 در رابطه با یکدیگر با دو پیچ 10 میلی متری سر هگز ، 4 و # 4 نگه داشته می شوند (شکل 4)
2. این دو پیچ را شل کرده و اهرم ها را در صورت لزوم تنظیم کنید ، برای رسیدن به شرایطی که در مرحله 4 شرح داده شده است
مدل کنترل پیوند فشار 280SE / 8،300SEL / 8-2.8.
برای بررسی:
1. میله فشار عمودی از میل لنگ بلوک موتور به شافت عرضی پیوند تزریق باید دارای حرکت آزاد باشد.
2. با اتصال تزریق در حالت بیکار و میله فشار کنترل انتقال به طور کامل به عقب ، وقتی بازی آزاد کاملاً گسترش می یابد ، میله عمودی باید آزاد باشد.


انتقال نرم افزار تشخیصی بنز Xentry مرسدس بنز 722 انتقال برای تنظیم:
1. طول میله فشار عمودی را در انتهای مفصل توپی تنظیم کنید.
تنظیم
اتصال فشار ، مدل 220/8-SOLEX CARBURETOR 1. میله را بین کاربراتورها جدا کرده و داش پات را بردارید. کاربراتورها باید در وضعیت بیکار باشند.
2. میله میانی تا کاربراتور عقب باید سفر آزاد داشته باشد.
3. میله میانی را با استفاده از اهرم میانی به کاربراتور عقب وصل کنید. میله باید کاملاً کشیده شود و بدون کشش باشد.
4- توپ میله میانی را به همین ترتیب تنظیم کنید.
5. داشپات را تعویض کنید و میله اتصال کاربراتور را دوباره وصل کنید.
CARBURETOR 220/8-STROMBERG مدل (شکل 5)
1. میله کششی (7) را جدا کرده و به عقب فشار دهید تا انتقال متوقف شود.
میله کششی را در مفصل توپی (8) تنظیم کنید تا از تنش خارج شود.
2. در حالی که کاربراتور در حالت بیکاری گرم است ، (خاموش شدن خاموش ، کنترل گاز خلاrot روشن است) میله کنترل (i2) را با اتصال بالی (11) تنظیم کنید
تا وقتی کاملاً کشیده می شود ، آزاد باشد.

http://www.car-auto-repair.com





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: